Saturday, September 12, 2015

PRODUK HEBAT.......PULANGAN LUMAYAN....

Ok ok semua.....post sebelum ni saya janji nak bagitau apa pduk yang saya gunakan untuk Spa saya ni......Jeng jeng jeng.........Sebenarnya sebelum saya memilih produk ni terlebih dahulu saya membuat perbandingan...dari segi harga...dari segi mutu.....dari segi kelulusan KKM....dari segi syarak....so pilih punyer pilih.....study punyer study produk SHAKLEE mendapat raking yang pertama...So apa lagi saya pom mendaftarkan diri sebagai Shaklee Independent Distributor. Selain produk yang hebat ada lagi kemudahan-kemudahan lain yang saya dapat sebagai ahli Shaklee. Uols nak tahu apa tawaran Shaklee????Nnt saya story next post k...Sekarang nak cite pasal SPA RIEDA BEAUTY HOUSE.



 
 
 
 
Ok.....inilah sebahagian produk Shaklee yang Rieda Beauty House gunakan...Rugi uols tak nak cuba.....Hindari bahan yang ada bahan kimia dan tiada pengujian klinikal....Nak cantik pom kene waspada jugak hokeeyyy......Jom wasup Rieda Beauty House 019-9144211 untuk selit temujanj anda....(Kelantan/Pasir Puteh/Melor/Kota Bharu/Sebahagian Besut) 
 

No comments:

Post a Comment